BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16 June 2011

suara pun aurat jugak!!

ni sambungan daripada entry tadi..
nape aku tulis tajuk cmni??
 aku nak cte pasal pempuan yang PENGOTOR & PEMALAS tadi 2 laa..
aurat pempuan kan seluruh anggota pempuan kecuali muka & tapak tangan..suara pon aurat jugak bagi pempuan..so kne la jaga semuanya..bukan jaga aurat kt tubuh jek tapi suara xjaga..
aku akui memang aku xla jaga suara..geti pulak aku cakap slow2..huhu 
yang aku nak citer ni pasal pempuan tadi 2.. anak "tok guru" negri kesayangan dye 2la..
bab aurat tubuh memang dye jaga la..sampai de yang panggil dye "ustazah" konon2nye la kan..hahaha
tapi bile tengok movie, kalah pontianak harum sundal siang!! 
kau punye gelak, aku rase 1 taman boleh dengar...tengah2 malam pon gelak cmtu..
"tok guru" kau bagi plak kau gelak kuat2 cmtu..
aku xcakap aku xde gelak cmtu..aku da memang cmni..tapi kau 2..hishh xpaham aku..
kate alim...tapi....hampeh..
"tok guru" kau bagi kot sebab kau merantau ke negri lain..bukan kt negri kau sendiri..haha 
kesian aku tengok kau la pempuan..
aku xcakap semua orang negri kau  macam kau..aku cte pasal kau sorg jek..
mahap jela yek aku buat entry pasal kau..
tapi kau kene rase beruntung la coz aku nak cite pasal kau..kawan aku yang lain xde pon aku nak buat entry khas tok diorang..kau memang bertuah...hahahahaaha

3 comments:

Mr.Freeze a.k.a Izmal said...

nibong tebel~

Mamu Penang said...

i know it.. hahahaha

Opah Kentang said...

untung la anak tok guru pumpuan tu~~

sume tok guru luluskannnnn...sabo sabo :)